jueves, 2 de abril de 2020

MOTILIDADE OCULAR

   A sesión de hoxe está adicada a un aspecto da psicomotricidade moitas veces esquecido pero que é imprescindible para poder levar a cabo con éxito accións da vida diaria, como subir ou baixar escaleiras e tamén actividades do ámbito académico como debuxar, ler ou escribir. Este aspecto é a MOTILIDADE OCULAR, que fai referencia ao movemento coordinado dos ollos e que lle permite ao cerebro interpretar correctamente as imaxes que recibe tridimensinalmente. Para realizar correctamente estes movementos é preciso que os músculos dos ollos teñan un funcionamento óptimo.
  Se queredes saber máis: http://www.acotv.org/es/area-visual/17-problemas-visuales/27-disfunciones-de-la-motilidad-ocular.html
   De seguido propóñense tres actividades que traballan a motilidade ocular.

MIRANDO AO LONXE: O proxenitor situarase a metro e medio do seu fillo e terá seis tarxetas na man, cada unha cun número  ( os números deben ser coñecidos polo neno/a polo que podemos repetir varias veces o mesmo número no caso de nenos de tres anos). Pedirémoslle ao neno que peche os ollos con forza e ao noso sinal abrirá os ollos e,  mirando para a tarxeta, deberá dicir que número ve. Repetiremos  con cada unha das tarxetas.
  No mundo no que vivimos, cheo de pantallas, a penas adicamos tempo a mirar ao lonxe e esto é importantísimo. Estes días de confinamento, facede que os vosos fillos miren pola fiestra, que contemplen o que hai, o que pasa ao seu arredor.

PAREDE DE CORES: Pegaremos na parede dunha habitación varios círculos de cores a diferentes alturas. A habitación non estará a escuras pero si a media luz. O neno situarase diante da parede, a un metro de distancia e mirando ao fronte. O proxenitor, coa axuda dunha lanterna, alumeará un círculo determinado. O neno, sen mover a cabeza, só os ollos ( cara arriba,  cara abaixo, cara un lado), deberá dicir de que cor se trata. Repetiremos con cada cor.




ACTIVIDADE 3: Presentarémoslle ao neno unha lámina como a seguinte e pedirémoslle que mova as dúas fichas ( poden ser as tapas de dúas botellas) á vez sobre as liñas marcadas.




No hay comentarios:

Publicar un comentario