martes, 14 de abril de 2020

CALIMERO


     Ola chicos e chicas!
  Si, son eu, Calimero. Espero que esteades todos ben. Eu estou aquí no cole, botándovos MOITÍSIMOOOO  de menos. O cole sen vós non é o mesmo. Está baleiro das vosas risas contaxiosas, dos vosos berros de ledicia, das vosas miradas sinceras e tamén algo pícaras, das vosas mans amigas, das vosas ocurrencias e das vosas ansias  de aprender. Pero aínda baleiro, está cheo de ESPERANZA e de ILUSIÓN. Cheo de esperanza de que este becho malvado que agora nos obriga a estar separados e encerrados nas nosas casas desapareza moi pronto e axiña poidamos volver a estar xuntos de novo.  E cheo de ilusión por compartir convosco novos retos, novos xogos e sobre todo momentos de amizade... 
  Sabedes ben que me gusta moito durmir pero o  día no que volvamos ao cole estarei esperto, esperándovos cos brazos abertos para enchervos de BICOSMándovos agora un ENORMEEE. Pilládeo no aire e estoupádeo na cara porque nel vai todo o meu cariño e o meu amor.😗

No hay comentarios:

Publicar un comentario